Μπέργκ: «Αν η διοίκηση ανεβάσει το μπάτζετ και τον πήχη, τότε θα μείνω» - liveefootball

Breaking

Μπέργκ: «Αν η διοίκηση ανεβάσει το μπάτζετ και τον πήχη, τότε θα μείνω»



Δήλωση «βόμβα» που αφήνει τα πάντα ανοιχτά για το μέλλον του, έκανε ο Μάρκους Μπεργκ κατά τη βράβευση του από τη NOVA ως ο MVP του φετινού πρωταθλήματος της Super League.
Ο διεθνής Σουηδός σέντερ φορ τόνισε ότι θέλει να μείνει σε έναν ανταγωνιστικό Παναθηναϊκό και έδειξε να μην ασπάζεται τη λογική της μείωσης του μπάτζετ.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μπεργκ στην κάμερα της Nova:
Για το αν θα μείνει στον Παναθηναϊκό μετά το καλοκαίρι: "Θα συγκεντρωθώ στα play off τώρα και μετά θα δούμε. Τι θέλει η ομάδα, πώς θα είναι η κατάσταση στον σύλλογο, αν θα βάλουν κάποια χρήματα για να δυναμώσει το ρόστερ. Εγώ θέλω να είμαι εδώ και στην ομάδα είμαι συγκεντρωμένος τώρα. Έχουμε καλή ομάδα, όμως, ο Παναθηναϊκός πρέπει να πάει στην κορυφή. Το αν θα μείνω δεν εξαρτάται μόνο από εμένα αλλά και από τη διοίκηση γιατί εάν η ομάδα ανεβάσει τον πήχη και το μπάτζετ για να χτυπήσει το πρωτάθλημα θέλω να είμαι μέρος αυτού του κόνσεπτ. Έχουμε καλή ομάδα αλλά ίσως χρειαζόμαστε ενίσχυση για να πάμε στο επόμενο επίπεδο. Βλέπουμε κάποιες ομάδες να βάζουν χρήματα, ακούω πως στον Παναθηναϊκό μπορεί να μειωθεί το μπάτζετ. Σίγουρα θέλω να είμαι μέρος της προσπάθειας που κάνει ο Παναθηναϊκός, θα δούμε τι θα γίνει".
Για τα δύο βραβεία που κέρδισε: "Είναι δύσκολο να διαλέξω ανάμεσα στα δύο βραβεία. Είμαι πολύ χαρούμενος και για τα δύο, θα τα θυμάμαι και τα δύο για πάντα. Πάντα το ποδόσφαιρο είναι ομαδικό, οι συμπαίκτες με βοηθούν να φτάσω ψηλά".
Για το βραβείο του πρώτου σκόρερ: "Είναι πολύ σημαντικό για έναν επιθετικό να σκοράρει συχνά γιατί έτσι κρίνονται οι επιθετικοί. Είναι μεγάλη απογοήτευση που δεν πήγαμε στον τελικό του Κυπέλλου και θέλουμε να πάρουμε κάποιου είδους εκδίκηση κατακτώντας την πρώτη θέση στα πλέι οφ".
Για τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη: "Είναι δύσκολο να παίζεις κόντρα στον Αλέξανδρο, είναι ένας πολύ καλός γκολκίπερ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.