Πρίγιοβιτς: «Nα πάρουμε μια θέση στο Champions League» - liveefootball

Breaking

Πρίγιοβιτς: «Nα πάρουμε μια θέση στο Champions League»



Ενθουσιασμένος με την κατάκτηση του κυπέλλου, τον κόσμο του ΠΑΟΚ, αλλά και τα όσα έχει βρει στην ομάδα είναι ο Αλεξάνταρ Πρίγιοβιτς, κάτι άλλωστε που τόνισε και στον Τύπο της Σερβίας.
Φυσικά, δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην παρουσία του στην Εθνική ομάδα της χώρας του «Ηταν κάτι το φανταστικό. Είμαστε πολύ χαρούμενοι όλοι για την κατάκτηση του κυπέλλου, η αίσθηση είναι εκπληκτική. Πανηγυρίσαμε την κατάκτηση, ωστόσο αυτό θα σταματήσει γιατί ακολουθούν τα πλέι οφ και μας περιμένουν έξι σημαντικά ματς. Ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε στο ίδιο στυλ και να πάρουμε  μια θέση στο Champions League».
Ο Πρίγιοβιτς στάθηκε και στους πανηγυρισμούς μετά την κατάκτηση της κούπας «Παρά το γεγονός ότι φτάσαμε στις πέντε το πρωί, οι φίλαθλοι μας ήταν εκεί, μας περίμεναν και πανηγυρίσαμε μαζί μέχρι τις 6.30 στη Θεσσαλονίκη. Απίστευτη αίσθηση».
Ο Σέρβος κατέκτησε το τέταρτο τρόπαιο της καριέρας του και στόχος του να πετύχει περισσότερα με τον ΠΑΟΚ «Θα εξακολουθήσω να είμαι στον ΠΑΟΚ. Είναι πάρα πολύ ωραία, αισθάνομαι πως έχω την εμπιστοσύνη του προπονητή και όλης της ομάδας και θέλω να ζήσω νέες επιτυχίες. Εχω πετύχει 9 γκολ σε 14 ματς, αν και στα περισσότερα δεν έπαιξα όλα τα 90λεπτά λόγω του τραυματισμού μου».
Οσο για την Εθνική Σερβίας, ο Πρίγιοβιτς κατέληξε: «Είμαι εδώ, είμαι έτοιμος. Ελπίζω ότι μπορώ να βοηθήσω, τους «αετούς» να προκριθούν στο Παγκόσμιο Κύπελλο».
Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.