Τζανδάρης: «Έχω επανέλθει πλήρως από τον τραυματισμό μου, ξέρω τι θέλει ο προπονητής» - liveefootball

Breaking

Τζανδάρης: «Έχω επανέλθει πλήρως από τον τραυματισμό μου, ξέρω τι θέλει ο προπονητής»



Οριστικά πίσω του έχει αφήσει το πρόβλημα τραυματισμού ο Φάνης Τζανδάρης, όπως δήλωσε στην πρώτη του συνέντευξη ως παίκτης του Παναθηναϊκού, στο επίσημο κανάλι της ομάδας στο YouTube.

Αναλυτικά όσα δήλωσε το νέο μεταγραφικό απόκτημα του «τριφυλλιού»:

Για τη μεταγραφή του στους «πράσινους»: «Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτή την επιλογή μου. Το περίμενα εδώ και ένα μήνα από τη στιγμή που με προσέγγισε η ομάδα. Τώρα έχει σημασία να δουλέψουμε, από τη στιγμή που ολοκληρώθηκε αυτό το σκέλος. Σημασία έχει να μπούμε στο γήπεδο και να δουλέψουμε».

Για τον τραυματισμό του: «Δεν θα έλεγα ότι είμαι πολύ καιρό εκτός. Την περσινή σεζόν από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Μάιο ήμουν σε μια ομάδα από τη Σλοβενία και εκεί πήρα κάποια λεπτά συμμετοχής και αγώνες. Χρειάζεται λίγος χρόνος για να δεθείς με την ομάδα και τους παίκτες. Εγώ είμαι έτοιμος και πρόθυμος να δουλέψω σκληρά και να μπω όσο το δυνατόν γρηγορότερα στο κλίμα της ομάδας».

Για τη συνεργασία του με τον Ουζουνίδη: «Με τον προπονητή είχα μια πρώτη προσέγγιση. Αγωνιστικά ξέρει ποιος είμαι, αφού έχουμε δουλέψει μαζί στον Πανιώνιο. Σίγουρα θα θέλει να βάλω δυο-τρία πράγματα στον τρόπο παιχνιδιού μου. Είμαι πρόθυμος να μάθω αυτά που θέλει ο προπονητής μου, αφού είμαι ακόμα νέος».

Για το αν έχει επιστρέψει πλήρως: «Όλα είναι στο πρόγραμμα. Στο ποδόσφαιρο υπάρχουν και οι τραυματισμοί. Εγώ στάθηκα άτυχος, αφού είχα σοβαρό πρόβλημα. Το έχω αφήσει πίσω μου και έχω επανέλθει πλήρως. Έχω κάνει όλα τα απαραίτητα τεστ και έχω δείξει ότι είμαι υγιής. Από εκεί και πέρα στο μέλλον αυτό που θέλω να μείνω υγιής, όπως και οι συμπαίκτες μου».

Για το δικό του προφίλ: «Είμαι πολύ μαχητικός στον αγωνιστικό χώρο, πιστεύω πολύ στον εαυτό και όταν μπαίνω σε έναν αγώνα πιστεύω ότι θα κερδίσω. Έχω πίστη στον εαυτό μου».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.